Vergeetmenietjes - Reisverslag uit Chengannūr, India van Philiberttessa Kaizer - WaarBenJij.nu Vergeetmenietjes - Reisverslag uit Chengannūr, India van Philiberttessa Kaizer - WaarBenJij.nu

Vergeetmenietjes

Door: Tessa en Flip

Blijf op de hoogte en volg Philiberttessa

11 Maart 2015 | India, Chengannūr

Tijdens het schrijven vergeten wij soms nog wel eens leuke, stomme, hilarische momenten van onze reis. Dit kopje gaat ervoor zorgen dat we af en toe nog vergeten stukjes kunnen bijschrijven.

* Onze tweede trip vanuit nl naar Brussel beleefden we nogal een warm welkom. Toen we namelijk aankwamen kwam er een groep politiemannen binnenstormen met op t oog gesmokkelde wiet uit nl te vinden. Een van de mannen liep naar een man toe en vroeg/zei: You have weed?! Die gast nee... Politieagent: yes You do! Ok... Lekker dan zitten wij n beetje in ons broek te schijten vanwege onze kleding die we op de boerderij aanhadden en van die honden buiten op ons zaten te wachten.
eenmaal buiten moesten we in een rij staan en tassen voor ons. De honden gingen door alle tassen heen en iedereen was geslaagd. Dat hadden we ff niet zien aankomen.

* Tijdens de reis hebben wij ook al heel veel dieren gezien waaronder een wilde olifant, een wilde beer, een vliegende hond, wilde stinkdieren, duizenden eekhoorns die blijkbaar over de hele wereld verschillend zijn zoals zwart, grijs, bruin en gestreept. Ook hebben dolfijnen met onze boot meegezwommen, zagen we hele mooie kwallen, zeeschildpadden, octopus, adelaars en vliegende vissen en dat allemaal in het wild!

* Ook blijk ik Tessa een lekker hapje te zijn voor dieren want ik heb al een aanval van een paard, hond en kalkoen overleefd. Het paard was blijkbaar niet blij met mijn lief bedoelde aai en greep volop met zijn tanden naar mn ribben. Het vlees lag een beetje losjes na deze aanval maar mn shirt was nog heel! De kalkoenen waren twee mannetjes met iets te veel hormonen en kwamen de hele tijd op je afrennen als je rondliep. Deze waren iets minder schadelijk. De hond was helemaal onverwachts want flip en ik waren aan het rondwanden bij een waterval door de bossen. Toen we op geluid afliepen bleek dat een honds territorium te zijn en vloog vanuit het niets op mijn benen af. wij deinsden achteruit en maar hij had toch mijn broek te pakken. Gelukkig was het in dit geval alleen mn broek die kapot was en was er geen schrammetje te bekennen. Echter stond ik wel te shaken op mn benen.

• 11 Maart 2015 - 12:33

Mama:

ha wat een geluk voor jullie dat ik er nog niet werk. hihi